Ajax

Igår var jag med mormor och morfar och handlade paket.. Sen så åkte vi och handlade en gran på vägen hem. Det var en trevlig dag, men varade ju inte hela dagen.. Han dock handla till min morbror, mammaoch Lotuz, vår hund, som det både blev mäst till och kostade mest också. Det måste väl betyda att jag älskar han, eller ? <3

Sen med Ajax menar jag inte medlet utan mammas nya häst som hon har köpt. Han kom hem igår till oss, och Mowgli, min häst, har värkligen fått en kompis. Mamma och pappa bertättade att de hade galoperat bredvid varandra imorse och sen så går de nära varandra hela tiden nästan.. Fast jag tror Mowgli vill ha Ajax grimma :P
Men sen igår kväll så stod Ajax och kollade in i Mowglis box..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0