Bakat

Idag åkte mamma och pappa till Tyskland med pappas chef och koleger. Där skulle de gå på någon julmarknad.. Så jag har jag och jesper varit hos mormor och morfar, där började vi att baka pepparkakor, srn gjorde vi struvar och 2 sorters lusse-bullar. Och resultatet blev riktigt bra! Sen efter allt det var det dax för kvällsmat, då blev det hemmagjord pizza.. Det vsr kladigt att göra men bra blev den!
Imorgob drar det iväg till Malmö i några timma tillsammans med Johanna och Matilda, längtar ihjäl !

Såg någon på Ido igår? Jag såg bara början, för sen blev det filmkväll för mig själv! Så bara idag att Minnah och Jay hade gått till final, så nu hejar vi på den riktiga Idolen MINNAH ! <3


Nu ska jag bara vänta på att mamma och pappa kommer och hämtar mig i natt..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0