TheStudio

Idag var jag, Johanna  och Matilda i Malmö o turningtuso (hur det nu stavas) på TheStudio!  Det var riktigt kul,<3
När vi kom dit var där nästan inga så vi fick vänta en liten stund innan vi startade. Sen blev vi sminkade, fint som f*n blev det! Sen fick vi styla håret själva.. Efter lite mer väntan kom fotografen och hämtade oss, då byttade vi om och sen startade jag :)



Detta var en av de första bilderna,



detta var ungeför mitt i,



och ett av de sista bilderna !
Tack för en roligt dag Johanna och Matilda! Och tack mamma på julklappen!
Puss

Kommentarer
Postat av: emily

e såå stolt över att ha dig som min vackra bästa vän snyft :D<3

2010-12-05 @ 16:34:25
URL: http://smiiily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0