Shoping-filmkväll

I lördags var jag på burlöv och nova och shopade med mamma. Jag ska iväg till helgen och göra något kul :p men då behöver jag några nya kläder till det.. Hade bestämt mig för tre par kläder men hade bara ett av de.. Så vi for iväg och då blev det 2 kläningar, en kavaj och skor+smycken!

Sen på kvällen var det filmkväll med de bästa, emma och emily.  Då blev det homemede pizza och 2 filmer. Ena var rolig men den ena var läskig. Jag hoppade till bara av att emily nös! Så så rädd var jag, fast att inte själva filmen var så läskig. Fast när jag ser sådant känns det som om någon står bakom mig..
Men bäst av allt det blev live-dance och emily rullande i snö! Det var en syn att se !
Det var en underbart rolig kväll! Tack båda två!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0