2011 e här

Nu är änkligen 2011 här, som man har väntat, eller ? Jag har i alla fall det... Eller not ? Men i alla fall så var det jättefint med alla raketer som sköts runt 12 slaget!! Vi hade inga själv, men dem vi fira med hade. Och det var mammas föreldrar och några kompisar till dem. Men vi hade trevligt. Hade ni det bra ? 
Jag kan säga att jag hade problem. Jag ville filma raketerna, sammtidig frös jag och i andra handen hade jag ett glas. Men filmen blev faktist bra !  

jag vet att mitt ena löfte var att bli bättre på att blogga men det finns ett litet problem.. Imorgon åker jag på semester i en vecka och kommer då inte ha datorn med mig. Men Efteråt kommer jag att blogga igen då kommer det även lite om min semester  :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0